serwisy tematyczne
Katalog rozwiązań
Newsletter
aktualnosci-6

15.12.2008
Bezpłatne serwisy szukają sposobu, żeby zarobić

Serwisy oferujące bezpłatne zamieszczanie ogłoszeń, coraz częściej muszą przekonywać ogłoszeniodawców do skorzystania z płatnych usług ich witryn. W ofercie można znaleźć dodatkowe usługi, narzędzia, oferty finansowe a nawet reklamy. 

Serwisy w większości chcą się rozwijać podobnie jak największe wyszukiwarki, które podstawowych informacji dostarczają bezpłatnie a dochody osiągają na dodatkowych narzędziach dla klientów, takich jak np. publikacje ofert na rynku pierwotnym czy pozycjonowanie ofert w Internecie. Ponadto za odpowiednią opłata można skorzystać z reklamy w części sponsorowanej, prowizji za udzielone kredyty czy oprogramowania on-line dla pośredników, deweloperów i pracodawców.

Ze zmianami na rynku liczą się przede wszystkim serwisy związane z rekrutacją pracowników. Aby pracodawca był wiarygodny i przyciągał do swojej firmy jak najlepszych kandydatów, jego oferta musi być równie atrakcyjnie zaprezentowana. Popularne staje się wykorzystanie prezentacji firmy w postaci filmów video, stron korporacyjnych czy blogów pracowniczych. Pracodawcy chętnie płacą również za usługi doradztwa personalnego, które stosują zaawansowane metody rekrutacji, takie jak direct search czy executive search.

Specjaliści przewidują, że wzrośnie rola płatnych internetowych narzędzi rekrutacyjnych, networkingu i portali internetowych.

Źródło: Redakcja portalu spoleczenstwoinfomacyjne.pl



Dodaj komentarz
Twoje imię(*):
Komentarz(*):
 
Wszelkie prawa zastrzeżone | Polityka prywatności
Projekt: 2BITS